Mobilní telefon patří dnes k běžným předmětům všedního dne. Ten již zdaleka nepoužíváme jen na volání, nýbrž v podstatě slouží i jako přenosné počítače. S jejich pomocí prohlížíme sociální sítě, hrajeme hry, posloucháme hudbu či sledujeme videa. Není tedy divu, že i je zařadili marketingoví specialisté do objektu svého zájmu. Výsledkem jsou pak reklamní držáky za telefon. Ty fungují poměrně jednoduše. Pokud například chceme sledovat video či dokonce film, a zároveň mít volné ruce, můžeme jej do něj položit. Držák je totiž konstruován tak, aby mobilní telefon držel a zároveň se nepřevrátil. To je výhodné pro ty, kteří například rádi sledují videa při jídle.
Samozřejmě se můžeme ptát, jak může fungovat, když mobilní telefony mají různé rozměry, nehledě na to, že některá videa jsou točena na výšku a jiná http://www.jinakava.cz/ na šířku. To může být problém, neboť je potřeba, aby telefon pevně držel, nehledě na to, že těžiště je jiné při horizontálním a jiné při vertikálním postavení. To je vyřešeno tím, že tyto držáky mají hned několik různých otvorů, které přesně kopírují rozměry nejběžnějších typů mobilních telefonů. Je tak pravděpodobné, že právě ten náš tam bude pasovat, pokud tedy nemáte nějaký atypický model. Je tedy pravdou, že jej může využít valná většina lidí.
Zde je však otázkou, zda jej lidé skutečně tak využívají. Právě to je totiž u jakéhokoliv reklamního předmětu důležité. Pokud bude jen nevyužitý ležet v koutě a zapomenut, pak příliš svému hlavnímu účelu, tedy propagaci daného obchodu, sloužit nebude. A je pravdou, že lidé se k nim zprvu stavěli poměrně odmítavě. Raději své mnohdy drahé přístroje opírali například o skleničky či vázy. O tom, že zde bylo poměrně velké riziko jejich rozbití, asi není třeba hovořit. Naštěstí v současnosti jsou držáky, zvláště ty lehké a přenosné. Tvoří tedy poměrně vhodný reklamní dárek.